نجمةالليل
هلا والله فيك زائر منتداي الغالي ........

بســـ انت مو انت وانت زائر

سجل وخليك عضو بطل وتمتع بالمزايا الخاصه بالمنتدا

سوف اقوم انا همسة ليــــل بتنشيط الحساب فــــــــــــــــــــورآَ
نجمةالليل
هلا والله فيك زائر منتداي الغالي ........

بســـ انت مو انت وانت زائر

سجل وخليك عضو بطل وتمتع بالمزايا الخاصه بالمنتدا

سوف اقوم انا همسة ليــــل بتنشيط الحساب فــــــــــــــــــــورآَ
نجمةالليل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسعد الله اوقاتكم بكل خير

الرئيسيةالرئيسية  هيفاء هيفاء  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
ادارة المنتدى تبارك للشاعره هيفاء انطلاق ثاني قصيده لها بعنوان بيارق عز متمنين لها الاستمراريه والقبول
المواضيع الأخيرة
» افضل طريقه لتزيد مساهماتك في المنتدا
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الجمعة مايو 08, 2015 9:32 pm من طرف حنونه

» خلطات لتنظيف البشره
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الأحد يونيو 22, 2014 4:31 pm من طرف دموع الحنان-_-

» لقــــــاء الهلال والنصر يشعل "تويتر" بنكات ودعوات
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الجمعة مارس 07, 2014 11:25 am من طرف حلا

» اكبر ترحيب بزوار واعضاء المنتدى
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الجمعة مارس 07, 2014 11:07 am من طرف دموع الحنان-_-

» عايز تكسب فلوس كتير الربح من النت
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الجمعة أبريل 12, 2013 9:52 am من طرف hesham_alex2002

» شوق النفس شعر هيفاء الفرج القاء خالد الحمياني
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس يناير 24, 2013 7:05 am من طرف aalii

» هام جدا عند كتابة المواضيع
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس يناير 24, 2013 1:42 am من طرف نجمةالليل

» امن الـiphone واحميه من السرقه
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الأربعاء يناير 23, 2013 10:51 pm من طرف ابتهال الثقفي

» شبابنا والبلاك بيري (( موضوع للنقاش ))
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الثلاثاء يناير 15, 2013 8:50 pm من طرف فيصل

» تسوقي وانتي في بيتك باقل الاسعار
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس يناير 10, 2013 6:03 pm من طرف نجمةالليل

» شبابنا فاشلون حتى في الغزل
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الأحد يونيو 24, 2012 2:14 pm من طرف كاريكا

»  عاجل تحسين أداء جهازك بدون برامج
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1السبت مايو 05, 2012 2:51 am من طرف نجمةالليل

» الرياضيات هههههههه
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الأربعاء مارس 14, 2012 11:26 pm من طرف ℓσvє kişş

» الحكيم والعقرب
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الإثنين مارس 12, 2012 8:10 am من طرف نجمةالليل

» مساء الخير اسماء اولاد 2012
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس فبراير 16, 2012 3:06 pm من طرف كاريكا

» سلاح الخنفس سبحان الله
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس فبراير 16, 2012 2:49 pm من طرف كاريكا

» اليابانيين مالهم حل
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1السبت يناير 21, 2012 12:51 am من طرف نجمةالليل

» كارياتير الخدامه
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1السبت يناير 21, 2012 12:21 am من طرف نجمةالليل

» تفكير حلو مسلي
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الجمعة يناير 20, 2012 11:11 pm من طرف نجمةالليل

» طريقه حمايه بشكل خيالي
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الجمعة يناير 20, 2012 10:58 pm من طرف نجمةالليل

» انظر لمشيئة الله عز وجل
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الجمعة يناير 20, 2012 10:48 pm من طرف نجمةالليل

» علم النفس ابداع
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الجمعة يناير 20, 2012 10:37 pm من طرف نجمةالليل

» كوميديــا المسرح
نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الجمعة يناير 20, 2012 10:32 pm من طرف نجمةالليل

المواضيع الأكثر نشاطاً
افضل طريقه لتزيد مساهماتك في المنتدا
نُكت قصيره مضحكه جدا
خواطر حزينة جدا
هام جدا عند كتابة المواضيع
اكبر ترحيب بزوار واعضاء المنتدى
اقسى لحظاتي
بعض الصور لفن التحجير فـــــــلـــــه
عاجل تحسين أداء جهازك بدون برامج
قصه يتيم ..حفظ عهد امه ..
البيتزا الشهيه
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 8 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 8 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 32 بتاريخ الأحد سبتمبر 25, 2011 10:50 pm

نُكت قصيره مضحكه جدا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نجمةالليل
مُــديًــــرٍة الـــمٍـــنتــًـــدىِ
نجمةالليل

انثى
نقاطي : 178639

المزاج المزاج : شاعره

نُكت قصيره مضحكه جدا Empty
مُساهمةموضوع: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الثلاثاء مايو 03, 2011 9:22 am

دكتور عيون قاعد مع خطيبته في حديقه الاسماك معاه ورده قالها شايفه
الورده دي يا حبيبتي قالت له ايوه فرجع ايده لورا شويه وقالها طب وكده

واحد راح الصيدلية وقال للدكتور : عايز لبن اطفال ..... الدكتور: اسمه ايه ؟
الراجل : اسمه اشرف

ٍكان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوزفراح واتقدم لواحده* فابيقول لأبوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي
قاله: ما انا برضه بقول استحاله تكون خلقه ربنا

دكتور عظام ماشي فى الشارع * الكلاب جريت وراه

صعيدي بيعد بالانجليزي ... وان - توو - ثري - فور - فايف -استغفر الله ? سكس

واحد نذل جاب كاسيت ووقف قدام ملجأ أيتام وشغل أغنية بابا فين

واحد نذل اشتغل في المطافى عبا حنفيات الحريق بنزين

نذل فتح مدرسة للأيتام علشان يذلهم بقى يعمل كل يوم اجتماع أولياء أمور

واحد نذل قعد لمده سنه يتحايل على حبيبته علشان تخرج معاه ولما وافقت راح قال لأبوها

حلا
☝نائبة المديره☝
☝نائبة المديره☝
حلا

انثى
نقاطي : 149541

المزاج المزاج : هادي جدا

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الثلاثاء مايو 03, 2011 8:07 pm

نُكت مضحكه جدا جدا هههههههههههههه بتموت من الضحك
نجمةالليل
نجمةالليل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الثلاثاء يونيو 07, 2011 11:51 am

كلما لمحت ردودك ازدادت مهجتي سعادةشاكره مرورك وتعليقك
كاريكا
روح المنتـــــــدى
روح المنتـــــــدى
كاريكا

ذكر
نقاطي : 155825

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس يونيو 23, 2011 2:41 pm

ههههههههههههههههههه

يسلموووووووووووووووو

محشش جابوه للقاضي قاله لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدا بحرف الالف حسيبك؟ قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ
انسطل اطفيها انام.

مرة اتنين صعايدة ماشيين ف الصحرا... طلع عليهم اسد... راح واحد منهم رمي عليه طوبة وطلع يجريييييييى... وبص وراه لقي صاحبه واقف ما بيجريش... قال له مش بتجري ليه؟ قال له واجري ليه؟ هو انا اللي ضربته؟؟؟؟؟

مجنون و مجنونة كانو ماشيين جمب بسين حمام سباحه فى مستشفى المجانين ... فالمجنون رمى نفسه فى المياه والمجنونة انقذته (جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندى ليكى خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتى وهتخرجى من المستشفى ، والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه) قالت له لأ ..ده انا كنت معلقاه عشان ينشف

واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

كان فى قرية كلها اغبياء وكان فيها حفرة كل الناس بتوقع فيها وتتعور
العمدة جمع اذكى 3 فى القرية علشان يحلو المشكلة
اول واحد قال: احنا نبنى مستشفى جنب الحفرة اللى يقع يدخل يتعالج
العمدة:انت غبى اوى
تانى واحد:احنا نجيب اسعاف جانب الحفرة اللى يقع تشيلة للمستشفى
العمدة:انت اغبى منة اقعد
التالت:يا حضرة العمدة احنا نردم الحفرة دى ونعمل واحدة تانية جنب المستشفى

صعيدى سافر امريكا واصحابة نصحوة ياخد معاة 3 زلع مش
علشان الاكل الامريكانى مش حلال
بس نبهوة يسمى قبل ما ياكل
اكل اول زلعة بس نسى يسمى
تانى شهر اكل : برضة نسى يسمى
ثالث شهر طلع الشيطان قالة:
ابوس ايدك سمى صدرى اتحرق

فيه شايب قال لولده: انت ماتستحي على وجهك شف عيالك ماشاءالله عليهم لحاهم طويله ولا يدخنون ويصلون بالمسجد وانت الله لايبلانا حالقن لحيتك وتدخن ولاتصلي بالمسجد ماتستحي على وجهك.. قاله ولده: هذولا عيالي انا اللي مربيهم لكن انا من اللي مربين؟

فيه واحد مجنون بليستيشن:مات ابوه كتب على قبره

game over.

مرة واحد مخنوق من الدنيا كلها رن جرس الباب الساعة 10 صباحا فتح الباب لقى وحدة مذيعة بتقلة ممكن نعرف بتعمل اية لما تقوم من النوم قال انا بقوم من ام النوم بنزل ام رجلى اروح ام الحمام افتح ام الحنفية اغسل ام وشى اروح ام الغرفة اقلع ام الترنج البس ام البنطلون انزل من ام الشقة اركب ام الاتوبيس انزل من ام الاتوبيس اروح ام الشغل وبعد ما اخلص ام الشغل ارجع ام البيت وخلاص فقالت المزيعة شكرا يا فندم ويلعن ام البرنامج اللى خلانا نشوف ام وشك

دجاجة انتحرت وكتبت في وصيتها خلو ماجي ينفعكم

مره طالب بيسأل استاذه استاذ ممكن الانسان يعاقب على حاجه معملهاش الاستاذ لا قالوا طيب انا معملتش الواجب

واحد بيسال صاحبه هو ايه الفرق بين تجارة الحشيش وتجارة عين شمس ؟ قام صاحبه قال تجارة عين شمس 4 سنين انما تجارة الحشيش اقلها 25 سنة

واحد عنده مزرعة فراخ.. دخل المزرعة لقي كل فرخة بايضة بيضة واحدة بس.. مسك فرخة من رجليها ونتف ريشها وقطعها.. وقال للفراخ اللي مش هتجيب بكرة خمس بيضات هقطعها زي الفرخة دي.. تاني يوم لقي كل الفراخ بايضة خمس بيضات ماعدا فرخة بايضة تلات بيضات بس.. فقلها ايه ده؟؟ قالت له استر عليا ده انا ديييييييييييك ههههههههه

حلا
☝نائبة المديره☝
☝نائبة المديره☝
حلا

انثى
نقاطي : 149541

المزاج المزاج : هادي جدا

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس يونيو 23, 2011 2:50 pm

هههههههههههههه مبدع بس لو خليتها موضوع ثاني
كاريكا
روح المنتـــــــدى
روح المنتـــــــدى
كاريكا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس يونيو 23, 2011 2:56 pm

مرسي حلا

المرة القادمة ساضعها في موضوع خاص

او ان هموسه تخلي هذا الموضوع ثابت

لكي نضيف كل حين واخر فيه نكت

تحياتي حلا

نجمةالليل
نجمةالليل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس يونيو 23, 2011 3:04 pm

حاضرين لكوكو مثبت من الآن تسلمو على الردود
كاريكا
روح المنتـــــــدى
روح المنتـــــــدى
كاريكا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس يونيو 23, 2011 3:20 pm

نُكت قصيره مضحكه جدا 42539Xpd2

شكراااااااااااااااا همسة للتثبيت وها هو التفاعل من الان

1- فيه واحد يسأل واحد غبي يقوله اذا عرفت وش معي بالكيس عطيتك منه سمكه...رد عليه الغبي قال بحر

2- واحد غبي حدف لحبيبته وردة ماتت ليه؟ علشان نسي يشيل الوردة من الزهرية

3- واحد غبي فتح محل غاز..وعلشان يعمل دعاية للمحل..فجر اسطوانة غاز

4- واحد غبى لقى قرد فى الشارع .فراح لعسكرى المرور وقاله اود يه فين . قاله وديه جنينه الحيوان فراح ورجع تانى يوم لعسكرى المرور والقرد معاه. قاله العسكرى مش قولتلك ود يه جنينه الحيوان. فرد عليه الغبى ما انا وديده امبارح جنينه الحيوان النهارده هوديه السينما

5- - مرة واحد أحول عنده حمامة حولة حب يدخلها القفص حطها برة القفص جت []هى تهرب راحت داخلة جوة القفص

6- مره واحد غبي راح السنيما هو ومراته اول ما النور طفا قال لها جومى يا واليه شكلهم هيناموا

7- جماعه ارهابيين أغبياء حبوا يفرقعوا مدرسه حطوا القنبله فى الدور الاول واستخبوا فى الدور التانى

8- واحد مشغول اتجوز واحدة مشغولة خلفوا ...عيل مش فاضيلهم

9- واحد جدته عيانة و رافضه الاكل فسألها تاكلى مهلبية والا اجوزك.. قالت له لأ يابنى المهلبية ناشفة على سنانى

10- واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك

11- واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس

12- مسطول بيقول لصاحبه : أهم خمس حاجات في الدنيا ...تلات حاجات .... الميه و الهوا

13- واحد مسطول الظابط قالة "اسمك اية" قالة "انا ياباشا? قالة "لا انا يا اخويا" قالة "سعيد يا باشا" قالة "سنك كام" قالة "انا يا باشا" قالة "لا انا يا اخوية" قالة "انت 42 43"

14- واحد مسطول اشتغل سواق تاكسي، شاورتله واحده، وقف وسألها "رايحه فين؟" قالتله "المهندسين" قالها "روحي بس ما تتأخريش"

15- مرة مجموعة مساطيل بيكتبوا محاضرة مع دكتور كل مايمسح السبورة يقطعوا الورقة

16- اتنين مساطيل طالعين في الأسانسير واحد بيقول التانى "هو الاسانسير بطىء كده ليه؟" قاله "يمكن طالع على السلم"

17- مسطول ماسك ثلجه بيقول أموت و أعرف بتنقط منين الميه ديه

18- اتنين مساطيل قاعدين قدام مرايا الاول بيقول لصاحبوا مش واجب برده نقوم نسلم ع الجماعه اللى قاعدين دول قالوا واجب برده ولسه حيقوموا راح التانى قالوا اقعد يا عم اهم جاييين علينا اهم

19- مره واحد مسطول امه بتصحيه وبتقوله قوم يابنى الشمس طلعت قالها دخليها وقفلى الباب وراكى

20- كلب قابل كلب تاني فى الشارع فبيقوله هو فرد عليه الكلب التاني وقاله هوهو رد عليه الكلب الاول وقاله بقولك اييه ما تغيرش الموضوع

21- مرة كان فى نملة بتستحمى تاهت فى الليفة

22- زوج وزوجة عايشين كل يوم في نكد راح جوزها قال "نخلى يوم الاربعاء بس هو النكد" قالت له "ماشى"، يوم الثلاثاء جوزها راجع من الشغل، وكانت مراته فرحانة قوي، بيسألها "فرحانة قوي كدة ليه؟" ردت و قعدت تغني "بكرة النكد بكرة، بكرة النكد بكرة"

23- مرة واحد عصبي اتجوز وحدة عصبية الدكتور جاى ينزل الولد قاله اوعى ياعم انا نازل لوحدى

24- مرة اتنين لسة متجوزين جديد وخرجين ومشين على الكورنيش الزوج:شايفة القمر يا قمرايا الزوجة :شايف النيل يا منيل

25- واحد مراته ماتت فماشى فى العزا عمال يضحك فواحد بيسأله بتضحك على ايه قاله أول مره أعرف هى رايحه فين

26- واحدة بتقول لجوزها وهما نايمين بالليل قوم يابو حسين احسن في حرامية في البيت قالها لأ قومي انت لايكونوا ستات

27- واحد بخيل اوي لما اتجوز سافر قضي شهر العسل لوحده

28- مرة واحد بخيل حلم انه اشترى فاكهة ولحمة لبيته ولما صحى حكى لمراتة قالتله ايه البعزقة دى

29- واحد بخيل دخل مع ابنه سوبر ماركت الولد قال لأبوه : بأحب الشوكولاته أبوه قاله : حبها ورجعها مكانها

30- مرة واحد بخيل شقتة ولعت ادى للمطافى رنة

21- مرة اتنين بخلاء خلفوا عيل حطوة فى البنك

32- اتنين مساطيل عايزين يهربوا من مستشفى المجانين، قالو نعمل خطه، لو السور طويل نقصره شويه ونهرب، ولو السور قصير نهرب على طول، راحوا ملقوش سور خالص، قالوا يلا نرجع الخطه فشلت

33- مرة 3 تلاميذ اتأخروا عن الحصة الاولى ، و لما وصلوا المدرسة قالتلهم انتوا كنتو فين؟ الأول قال أنا ضاع منى الخاتم بتاعى، الثانى قال وأنا كنت بدور معاه، فسألت الثالث وأنت كنت فين؟ قلها كنت دايس
عليه!!

34- واحد واقف امام محل عصير ومعهوش غير 25قرش قال اشرب عصير ولا اركب الاوتوبيس لو ركبت الاوتوبيس يا هقف يا هقعد، لو وقفت مش مشكله لو قعدت هقعد جنب راجل او ست، لو ,راجل مش مشكله لوست يا هتبقي حلوه او وحشه، لو وحشه مش مشكله لوحلوه هطلبها للجواز، لو رفضت مش مشكله لو وافقت هدفع لها مهر وشبكه وهتخلف عيال ياخدو فلوسي ويطلعو عيني، وعلي ايه مشرب عصير احسن.52-مره واحد أهبل قال والله العظيم ما هنام الا اما اخلص اللبانه

35- اتنين رخمين اوي اتحكم عليهم بالاعدام فسألو الاول نفسك في ايه قال نفسي اشوف امي وبعدين سألو التاني نفسك في ايه قالهم نفسي متخلوهوش يشوف امه

36- إتنين مشين فى الصحرا طلع عليهم اسد فواحد منهم رماه بطوبة وجرى بيبص وراه لقى صاحبة واقف بيقولة إنت مبتجريش لية قالو وانا مالى هو انا إللى ضربته

37- مره واحد اتحكم عليه بالاعدام فسأله عشماوى نفسك فى ايه قبل ما تموت فقعد يرفس ففكوه قالوه يا جزمه كنت هتخنق

38- واحد صينى وقع اتكسر

39- مرة دكتور تحليل امة ماتت قال تحاليلي ياما

40- فيه واحد قال لصديقه سمعت اخر خبر قاله صديقه لا والله قال ولا انا

41- فيه ثلاث نصابين قال الاول شفتوا البحر الاحمر قال انا لونتة قال الثاني شفتوا البحر الميت انا قتلته
قال الثلاث شفتو ا المحيط الهندي انا كفيلة

42- يقول لكم في واحد فتح محل يبيع فيه موز خسر ليش؟
لانه كل ماشوف موزه عوجه قطها

43- في واحد غبي فتح له كراج خسر ليش؟
فاتحه في الطابق الثاني

44- في محشش راح لبيت جيرانهم قال لهم عندكم طماط قالو له اي قال لهم: احنه بعد

45- في واحد غبي مات ليش؟ ماله خلق يتنفس

46- في واحد قالو له ابوك مات قال: لا مايسويها الوالد

47- في واحد علموه اهله الأدب والاحترام , قام يطق باب الثلاجه قبل لايفتحها

48- محشش فتح محل غاز فجر اسطوانتين بنص البلد دعاية.

49- دخل مطوع على محششين قالهم: حرام عليكم. قالوا له: وعليكم الحرام ورحمة الله وبركاته.

50- محشش يقول أنا أحب أنام بس ما أدري أنام يحبني ولا لإ.

تحياتييييييييييي (كاريكا)

نجمةالليل
نجمةالليل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الجمعة يونيو 24, 2011 10:57 am

العفو
ههههههههههه
جميل ماطرحته لنا
كاريكا
روح المنتـــــــدى
روح المنتـــــــدى
كاريكا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الأحد يونيو 26, 2011 4:30 pm

نُكت قصيره مضحكه جدا L3545tfok62cj52o9zip
نجمةالليل
نجمةالليل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الأحد يونيو 26, 2011 5:40 pm

يعطيك العافيه عن جد كاريكاتير رائع ومعبر
البارسا
عضو جديد
عضو جديد
البارسا

ذكر
نقاطي : 140750

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الإثنين يونيو 27, 2011 3:46 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه نكت مضحكة جدا الصراحة
نجمةالليل
نجمةالليل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الإثنين يونيو 27, 2011 11:54 am

شكرا لمرورك وتواجدك
كاريكا
روح المنتـــــــدى
روح المنتـــــــدى
كاريكا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الإثنين يونيو 27, 2011 3:47 pm

نُكت قصيره مضحكه جدا Hubert__s_laugh_by_tpaulanny

1-فية واحد محشش دخل مطعم صحارى يبى يقول كليب هاوس قال ماعندكم كلاب مهلوسة

2-بزر محشش قال لخويه قل اثنين قال خويه اثنين قال سيارة ابوك مقربعه

3-نذل يسأل ولده : وش أخبار النذاله ؟ رد الولد : نص هالقهوه الي تشربها فلاش

4-(مطر الشاغول- شرط الغامول- مرط الغاشول ) محشش يبي يقول شغل الماطور

5-في محشش سألوه ليش رقبة الزرافه طويله؟قال عشان راسها بعيد

6-في مدرس سال طالب وش تبي تصير اذا كبرت قال شايب..

7-فيه قزم وقزمه خلفوا ولد سموه نعمه ليش : علشان ما أحد يدوسه

8-في خكري شرى خروف جسمة صغير قالة ابوة ليش شاري خاروف منقطع قال الخكري يابة ماعليك من الجسم شف العيون

9-واحد منسم حلق صلعة بالموس وحط راسه في سطل موية يبي يشوف من وين التنسيم

10-لبناني سكن جنب قروي ... جاء القروي له وقال: أقول ياجارنا ترى فنجال قهوتك عندنا.... قال اللبناني: إيوه.. إيوه يمكن واحد من البزورة رماه عليكم وإلا حاجة

11-واحد محشش ......يطالع في واحد فوق عينه حبة خال..... ويقول له : بالله عليك هذي عين والا غين ؟

12-واحد قروي .. ركب مع تكسي، ركب زوجته قدام علشان السواق ما يناظرها بالمراية

13-واحد قصير...... اهله مايخلونه يدخن في البيت ؟؟؟ يخافون يحرق الفرشة

14-لاعب منحوس سجل هدف ، لما عادوه بالحركة البطيئه ، طلعت الكوره كورنر

16-عجوز نبت لها ثالول في راس خشمها ...... فرحت ؟ تحسبه حبة شباب

17- واحد كسول ....جداً راح للحلاق وجلس على الكرسي منزل راسه .....قال له الحلاق ...شعر ولا دقن ...قال الكسول دقن ...قال له الحلاق ارفع راسك.... قال الكسول لا خليه شعر

18-شباب يدرسون في امريكا..... مات ابو واحد منهم واحتاروا كيف يعلمونه ..... واحد منهم جلف قال : انا اعلمه .... راح للي مات ابوه ..... وقال له : متى آخر مرة شفت ابوك ؟ قال : قبل شهرين ..... قال الجلف : افلقني ان شفته مرة ثاني

19-قروي مع زوجته يوم تزوجوا راحوا يقضون شهر العسل ، وهو جالس معها على البحر لقاها سرحانة ، قال لها : وشفيك سرحانة عني ؟ قالت : اتخيل لو ان البحر مرق وش يكفيه من لحم !! ؟؟ قال : لاوانتي الصادقة ، قولي من وين يبي يجيبون خبز علشان يغطون ؟
20-واحد راح يبي يشتري تذاكر، قال الموظف: تبي ذهاب وإياب والا ذهاب فقط؟
قال ذهاب واياب ...وهوطالع ..يضحك ويقول لعبت عليهم ابي اروح ولا انيب راجع

21-في واحد قروي راح يغازل في السوق وخايف من الهيئه كتب على ثوبه الهيئه في قلوبنا

22-محشش جا بيتهم لقى امه تحترق قالها هاااه الحجيه اليوم منوره

23- أحول...... سجل في الجيش ...... حطوه في قسم القصف العشوائي

24-قروي راح للطبيب... بعد ما كشف عليه قال له: لازم تحلل الدم والبول...... قال القروي : إيه..... الله يحللهم ويبيحهم

25-قروي طلب من بنته تجيبله اشرطة فيديو … لما رجعت البنت ودقت الباب … سأل ابوها منو بالباب قالت انا بنتك قال شو جبتي لنا معاك .. قالت له : العار ..(قصدها فيلم العار ) قال : ادفنوها
كاريكا
روح المنتـــــــدى
روح المنتـــــــدى
كاريكا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الأربعاء يونيو 29, 2011 4:48 pm

نُكت قصيره مضحكه جدا 7e725b0bc208fb31ad771d35b59f10bc
نجمةالليل
نجمةالليل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الخميس يونيو 30, 2011 2:39 am

سلمت يداك ياكوكو الله يعطيك العافيه
كاريكا
روح المنتـــــــدى
روح المنتـــــــدى
كاريكا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الإثنين أغسطس 08, 2011 4:24 pm

نُكت قصيره مضحكه جدا L3545tfok62cj52o9zip
كاريكا
روح المنتـــــــدى
روح المنتـــــــدى
كاريكا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الإثنين أغسطس 08, 2011 4:27 pm

نُكت قصيره مضحكه جدا Y9h2jiy97u0rj5won19j
نجمةالليل
نجمةالليل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نُكت قصيره مضحكه جدا   نُكت قصيره مضحكه جدا Icon_minitime1الإثنين أغسطس 08, 2011 8:37 pm

رمضان كريم عليكم كلكم وبالفعل هذا مايفعله اغلب الناس واكثرهم يجعلون رمضان شهر الاكل والخمول لا العبادات والطاعات لاحول ولا قوة الا بالله

نُكت قصيره مضحكه جدا
صفحة 1 من اصل 1